farmor

18/2 -

jag glömmer dig aldrig famor, det finns inte ord för hur mycket jag saknar dig!

det finns inte ord för hur jag ska förklara alla fina minnen med dig,
alla roliga stunder,
du var alltid positiv, alltid glad.
du gjorde allt för att göra oss lycklig, det bästa du visste var att ge oss saker,
när vi mådde bra så mådde du bra.
jag kommer aldrig förklara hur mycket du betyder för mig! /: det finns så mycket att säga. och det skulle ta år och skriva det är,

men farmor, <3 jag glömmer dig aldrig, alldeles för tidigt för dig att dö. 69 år, ingen ålder ändå

du sa jämt: att vi skulle komma och ta hand om dig när du blev gammal.
men du blev aldrig så gammal farmor! /:

det är hemskt, jag saknar dig fruktansvärt. jag fick inte ens säga hejdå! :'(

FARMOR, KOM TILLBAKA!
<3

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0