alla hjärtans dag imorgon ju

fan vad mys med alla hjärtans dag :) mys dag med älsklingen!! åh, du är bäst..
 uppdatering med om dagen imorgon!

Min dag idag
idag så har typ inget alls hänt, först gym på morgonen trök. min rygg pallar faktiskt inte mycket nu, jobbigt jobbigt. måste bli bra nu.
sen fortsatte det med lektioner på lektioner, sen kom engelska provet, fyfan! /: det känns inte alls sådär jätte bra, hoppas på G iallafall! måste få! annars blir jag tokig, jag är rent utsagt ur kass på språk.
sen på matten fick vi tillbaka våra prov, jag blev lite glad faktiskt för jag fick ÖG :) jag är nöjd! 20/26 poäng, helt okej faktiskt. sen var det slut på dagen,
då åkte jag väl hem, ihopp att kunna träffa pojken en lite stund, men blev inte alls så.  han åkte typ när jag kom hem han har borta match, tar två 2 h att åka dit, så hinner inte träffa han alls idag /: jobbigt faktiskt.
så jag gick väl hemåt med besvikelsen, hem en stund satt vi datan. sen drog jag ner till centrum och köpte hårspray, min var helt slut. inte använt på två veckor, fyfan. vilket slo jag blivit.
sen åkte jag hemåt igen, fan hur kallt som helst ute ju! fast gick rätt forthemåt eftersom jag körde på min lila cykel :) väl hemma satt jag mig åter vid datan och än sitte jag här, vilket liv jag har.
prov imorgon borde plugga men jag orkar inte!

det är faktiskt så mycket nu som händer, mamma ringde idag och morfar åter igen hade fått åkt in på sjukan, precis när han kom hem fick han lov at åka in, och sen berättade hon också att farmor fått lov att åka in på sjukhuset för hon hade en propp, inte alls bra /: och håkan fick en borr i ögat, ja. vädligt mycket tråkigt faktiskt. jag kan inte föreställa mig utan farmor och morfar, jag har ju alltid haft farmor & farfar, mormor & morfar. nu börjar det hända saker så man börjar bli lite orolig. jag hoppas verkligen det löser sig, tråkigt att allt händer på samma gång. och känns jobbigt när jag sitter flera mil borta och inte kan göra något! nu känns det rätt ruttet att bo här, vill hem och vara med familjen. man vet aldrig när det blir slut! /: det är hemskt. jag kan inte föreställa mig utan er.. buhu.

så ligger det till, så mitt humör är inte alls på topp kan jag säga.

/  a

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0