vilken dag

det började med att jag gymmade, kände mig inte alls taggad men jag gick dit och gjorde mitt. jag måste också säga att jag blivit starkare i magen, vilket är mycket bra för min del. i alla fall vi gick till skolan efter för vi skulle ju ha lektioner. men vi hade vårann svenska, sen hade vi tydligen slutat för dagen, vid 11-tiden. men det visste inte vi så vi stannade kvar till kl 1 och pluggade, men det var ju bra att få lite plugg gjort i alla fall. sne drog jag hem och pluggade satan, var ju tvungen att bli klar innan vi skulle hem till jennu och fira henne :) hon fyller ju år idag sötisen! vi hade det jätte bra där, massa fika och sånt, och vi sjöng och dansade, sedan kom vi också på massa nyårslöften dom låter bra! kanske säger dom sen, vem vet. :D

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0