vad jobbigt det är

ja, jobbigt. det är jobbigt att läsa hos andra om deras relationer. för jag vet ju hur jobbigt det är, och vill inte att någon/några andra ska behöva gå igenom det. för i just den stunden vill man inte leva längre. men jag vet som alla andra som gått igenom det, man kommer över det  jag lovar.

och för dem som gör slut, så ni ska fan finnas där för dem. försök inte undvik detta. jag menar inte att man ska vara tillsammans med den om man inte har dem känslorna, för det får den andra bara acceptera. men att skita i den efteråt är väldigt fel, man har ändå delat så mycket med varandra. det funkar bara inte, :) gör inte det misstag. men man måste förstås gå vidare sen själv, men i början behöver man den, att bara kunna prata med och få ut allting. eller ska man ignoera den personen man var tillsammans med i flera månader när man råkar stöta på varandra? är det rätt?

det är såhär jag tycker,

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0