trötter

jag är verkligen helt död och måste sova nu! eller ja, ska kolla klart på wallander först men ska lägga mig i sängen nu så det blir godnatt här i alla fall.

måste först berätta en läskig sak, (enligt mig), när jag gick hem från tåget idag från tibble så gick det en "man"  framför mig efter ett tag så stannar han och låter mig gå förbi. och som jag är börjar jag såklart fundera varför osv, och tycker inte alls om situationen. men jag måste ju hem så jag går vidare, jag kollar bak ett par gånger och han står fortfarande kvar, sen när jag kollar tillbaka en sista gång så ser jag han inte. då tänkte jag väl att det inte var något, men precis när jag ska gå in i min port dyker han upp bakom mig och han går rätt fort så han ska hinna ikapp mig och jag blir livrädd såklart och springer in och som tur är hinner han inte in innan dörren stängs. haha, det var jätte läskigt tycker jag i alla fall!

just love me

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0