stockholm

nu är jag tillbaka i stockholm, men jag är jätte trött efter helgen så kommer inte bli nå långt inlägg när jag säger hur det gick i helgen och vad jag mer gjort och sånt. i alla fall så spelade jag badminton i helgen, jag spelade väldigt bra singel och kom till kvartsfinal men i dubbel gick det inte alls bra men vi lyckades ta oss till semifinal ändå. och det är ändå jätte bra när man tänker på vilken tävling det var. sen har jag bara myst med familjerna i helgen, tagit det lugnt osv.

sen har jag jätte ont i min tå och i min tand, haha :P

säg vad du vill
Postat av: Sanna

du var superduktig i helgen :)

2008-12-08 @ 00:29:14
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0