söndag

förlåt, för jag aldrig skriver. men har hänt så mycket på sistonde och jag har fullt upp! och såklart glömde jag min dator hemma hos pappa så kan inte lägga in bilder eller något liknande. idag har jag sovit ändå till 1, eftersom jag var vaken så pass länge. sedan har jag bara tagit det lugnt och tagit hand om lillasyster :) sen kom mamma och hämtade mig och vi for till kupolen, men hittade ingeting. när jag kom hem så har jag hunnit med att äta och gjort lite julgodis, hihi. nu ska jag och håkan kolla på tv. ska försöka hjälpa frida lite först, hon förstår sig inte på hur man ska ändra sin blogg.

säg vad du vill
Postat av: frida

meh! det ÄR ju svårt :)

men titta, lite har jag lyckats ändra (A)

2008-12-21 @ 23:56:36

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0