om jag kunde drömma skulle jag drömma om dig


hej, förlåt för ingen skrivning idag. jag gick upp vid 10-tiden, eftersom jag skulle möta upp mikaela vid 12-tiden vid kupolen. vi var där ett par timmar och jag fick med mig hem, två t-shirt, kofta och några ringar. hon i kassan lyckades göra något fel så jag fick en av t-shirterna för bara 9kr, det är väl bara tacka och ta emot tänkte jag. sen följde jag med mikela hem och vi fick då sms av sanna om vi kunde köpa chips eller godis till kvällen, då var det bara att be ge sig igen, och det blev en hel del godis och chips. nästan ett kilo godis och ett halvt kilo chips, men vi andrénare kan så var inge problem för oss. (det är massa kvar så ni vet) sen när vi gjort det kom vi hem till mikela och bestämde oss för att kika på en film, det blev pirates of caribbian 3 för den hade jag inte sett. sen vid 18-tiden for vi hem till min syster för att ha en myskväll. vi käkade pizza, godis och chips och såg filmen TWILIGHT. helt underbar, jag har läst boken och den var något bättre men filmen var helt underbar den också. vi hade en jätte mysig kväll i alla fall, och det slutade med att jag och sanna började söka jobb åt mig. hoppas jag får något bara! nu har jag bestämt mig för att slå på twilight för andra gången ikväll.

vi hörs imorgon, imorgon får vi se vad som händer!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0