´måndag

dagen börjae med att jag och sanna försov oss, vi hade bestämt oss för kupolen. men vi vaknade en timme sent, men vi hann ju i alla fall :) jag köpte ingeting, för jag nästan handlat för 2000:- dessa dagar, men syster hittade massa fint. senare åkte vi hem till syster igen, och vi satt på för tredje gången twilight och börjad städa samtidigt. jag är kär i filmen och jag väntar tills jag får se den nästan gång! vilken film asså. städningen blev bra och tillslut kom mamma för att hämta upp mig. vi åkte på några möbelaffärer för att kolla på ett soffbord, vi hittade inget. men vi hittade ett par stövlar, ett par högklackade stövlar. jätte snygga! Efter det åkte vi hem till mormor för att ta en fika, där stannade vi ett tag. Men nu är vi hemma igen, :) Ska sätta mig och kolla på några youtube klipp på robert pattinson (edward) och sedan blir det tv för hela slanten.

kyss er!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0