Go'kväll

idag firade jag som sagt jul med morfar, jag fick pengar av honom och av hans flickvän fick jag ett par trosor! alltid bra att ha :) På kvällen var jag hemma hos pappa, vi klädde granen och jag sanna elsa dansade till massa jullåtar, elsa tyckte det var roligast när jag dansade, jag måste sett rätt rolig ut men det bjuder jag på. Vi hade det i alla fall jätte trevligt :) Kvällen slutade med julskinka, smörgås och gröt! Julen är här

Måste bara berätta om gårdagen, vi började med att färga hår. Jag var tvungen att färga min ljusa utväxt och mamma skulle färga sitt hår lite ljusare genom slingor. Det slutade med att mitt hår såg alldeles svart ut, fasten vi hade mellanbrun färg, men det ser bra ut nu :) Och på tal om mammas, jag höll på att dö av skratt medan mamma nästan grät. Hela mammas hår hade blivit helt blondt (nästan), men med några gulafläckar och mörkafläckar. Eftersom det inte var mening att bli hela håret så blev det kvar mörka fläckar, så det såg roligt ut. Men idag ser det mycket bättre ut, :) Vi fick nog en lite chock igår eftersom vi inte trodde resultatet skulle bli så.

Nu ska jag lägga mig och läsa en bok, om jag kunde drömma. Jag är inte säker på om jag vill läsa den, eftersom den ska vara så sjukt bra, jag kommer bara sitta fastklistrad vid den hela julen.


Jag ska verkligen bättra mig med bilder och sånt efter jul, jag har inte tid nu! Förlåt, men ni älskar mig i alla fall.

säg vad du vill
Postat av: H *

- thanks a lot dear ;d

2008-12-23 @ 23:48:22
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: mikkis

hehe tack :)



GOD JUL !

2008-12-24 @ 00:19:10
URL: http://mikaelatjarnliden.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag höll på och dö igår älskling. fy hur jag såg ut.lite bättre idag iallafall. få se hur jag gör imorgon, bestämmer mig då. kram mamma

2008-12-24 @ 00:30:05

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0