goddagens

förlåt för väldigt dålig uppdatering, men det har blivit så för det händer så mycket här och jag hinner inte riktigt med. men idag har jag i alla fall varit och åkt pulka idag, och det var faktiskt jätte roligt för det var så himla länge sedan. skönt med vinter ändå :) sen efter det drog vi och det blev party hos kristofer, vi hade badminton avslutning i alla fall alla inte förstod. jag vet inte hur jag ska säga hur min kväll var, jag fick ta hand om några folk och ta reda på spyor. kul va? :P nja, kvällen var förutom det helt okej.

nu ska jag kolla the notebook ska verkligen försöka kolla klart den nu! hoppas jag lyckas. puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0