elitserien

kom precis hem, har varit och kikat på elitserien. täby-aura stod det emellan och täby vann med 7-1 om jag minns rätt. nu är jag hemma och ska snart börja packa, har inte börjart ännu eftersom jag var så trött efter bosön så jag la mig och sov istället. nu ska jag ta tag i det, eftersom jag inte börjar fören halv ett imorgon så behöver jag inte tänka på när jag ska lägga mig så ska försöka packa klart idag.

imorgon är det innebandy som gäller, det betyder att vi ska ha ett "tema" iår igen. iår blev det inte så speciellt, men alla ska i alla fall ha olika färger på sig. jag fick såklart rosa . ska försöka ta lite kort så får ni se.

vad ska ni göra på nyår? jag har ingen aning än så länge och det känns rätt surt. men det löser sig nog!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0