dag 2 på bosön

nu är äntligen bosön dagarna över, vilket är väldigt skönt. massa tester och vad ska jag säga om dom, ? jo jag sänkte mig i konditionstestet, vilket jag är besviken på fast ändå rättså väntat. men i de andra tror jag att jag förbättrade mig eller låg på samma. i alla fall är det skönt att det är över nu.

senare idag ska jag försöka få lite gjort här hemma, som städning och packning inför lovet. känner mig en aning så stressad när jag idag fick reda på att lunkan hade anmält mig till innebandyn imorgon, sen ska jag och kolla på elitserien idag. men eftersom det inte blev nå skola idag så hinner jag nog :)


säg vad du vill
Postat av: Mimmi

Nu är tävlingen avslutad :) Vinnaren hittar du i bloggen!

2008-12-17 @ 20:17:35
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0