prison break

sitter uppe ännu och kollar på prison break, det är så himla bra. kan inte slita mig ifrån det nu :) hoppas det slutar snart säger jag bara. MÅSTE SOVA JU!

kan i alla fall ta och berätta hur min morgon dag ser ut, får nog lite fullt upp att skriva.
jag ska i alla fall hem till mamma runt 13.00 tiden, sen ska jag förhoppningsvis ut och springa, ska försöka med två varv runt älven (1 mil ungefär), vet inte hur jag ska orka med det men det går kanske med min vilja. sen runt 17.00 tiden kommer Rebecca förbi, det är min barndomskompis i alla fall. ska bli jätte kul att ses :) hon stannar tills torsdag.

föresten på torsdag har jag röntgen tid, 14.55 :) önska mig lycka till!

ska kolla vidare på prison break nu, sen förhoppningsvis får jag lite sömn! ♥

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0