jaha, nu sitter jag här igen?

det enda jag gör är att sitta framför datorn. pappa tog hem datorn för han skulle kika lite på den för den lät så konstigt imorse, tänkte om fläkten på datorn var påväg att gå sönder igen. men när han pröva den, så var den helt finnemang. tur det! så jag åkte direkt och hämtade den, så nu sitter jag här igen. aldrig utan min dator?

sen jag kom hem från lasarettet så har jag packat mina saker till stockholm, det är nästan klart nu bara alla kläder ska ner. jag har i alla fall fått ihop två stora påsar idag med skit, bara sådär.. slänger lite kläder som jag vet att jag aldrig kommer använda.

jag vet inte vad jag ska göra nu? jag är ensam hemma, jacob svarar inte på mobilen.. men snart kommer mami och håkan hem så jag får lite sällskap.

vi hörs senare ♥

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0