dikter från jacobs lillebror

till amanda & jacob

amanda, jag vet att du alltid älskade jacob sen ni träffades.
du visade jacob kärlekens nyckel.
amanda jag är glad att du är jacobs tjej. och att du gav jacob din kärlek!
för därför skriver jag detta.


jag tänker på dig när jag vaknar och när jag ska sova.
jag kommer alltid att älska dig. det kommer alltid att finnas en plats för dig i mitt hjärta.
för det är bara du som betyder något för mig. och du kommer alltid att göra det!
för du är allt för mig
jag struntar i vad som händer, för när vattnet blir svart och himlen röd.för då kan jag inte älska dig längre.

vadå sött? det är nog han som uppskattar mest att vi är tillsammans :P
lars ringde förut och frågade om han fick komma hit, självklart. då hade han med sig dessa dikter som han hade skrivit till oss. men nu ska jag försöka fixa lite mat till mig och jacob nu! vi hörs sen, puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0