peace and love

nu är det förbi och jag saknar det redan, allt folk :( allt gick så himmlandens fort, allt var helt plötsligt borta. helt tomt nu! nu är det gamla borlänge igen. vi vill ha p&l föralltid, jämt. jag saknar verkligen folket, hur bra som helst. bästa året någonsin. hur kan alla vara så trevliga, älska p&l. nu är det bara ett år kvar och det är förbi igen, det måste bli bättre och bättre. men det blir svårt att klå detta år. bästa linköping motala stockholm <3
vi ses nästa år hoppas jag!

fredrik



men nu åker jag med mikaela till doms stugan tills söndag, det blir skönt att bara ta de lungt. men jag tänker på peace and love ständigt i alla fall, det är det enda som snurrar runt nu. saknad! <3

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0